Daily Archives: 12 februarie 2013

Anda Adam, DEZVĂLUIRE despre Victor Slav: "Vorbim în fiecare zi, chiar şi când e cu Bianca"

Anda Adam a vorbit despre relaţia pe care o are cu Victor Slav, cu care a avut o relaţie timp de 6 ani, chiar şi după despărţire şi relaţia acestuia cu Bianca Drăguşanu.

Anda Adam a explicat că nu ştie dacă Bianca Drăguşanu îl va putea face fericit pe Victor Slav, dar că, din punctul său de vedere, acesta e un bărbat frumos şi liber, care mâine ar putea avea o altă iubită. Ea a dezvăluit şi că păstrează legătura cu acesta.

„Eu şi Victor vorbim în fiecare zi, am rămas prieteni şi ţinem încă unul la altul. Vorbim şi atunci când el e cu Bianca. Nu cred că mai este vorba de iubire între noi, dar ne respectăm.

Vorbim de la căţelul nostru şi până la aplicaţii de laptop. Chiar m-am şi văzut cu Victor acum două zile.

Ne-am pupat, ne-am luat în braţe. Nu-l mai văzusem de mult timp şi chiar îmi era dor de el. Ţin la el”, a mărturisit Anda Adam, la Cancan TV.

Ea a mai mărturisit că se simte bine singură şi că nu e pregătită să înceapă o nouă relaţie.

Profil Anda Adam